V moji pošiljki manjka izdelek

Pogovor v živo

Če v vaši pošiljki manjka izdelek, bo mogoče prišel z zamudo. v tem primeru bo odpravljen kot ločena pošiljka, potem ko prejmemo nove zaloge v svoja skladišča. Prosimo, preverite svojo e-pošto o potrditvi naročila, saj bi morali biti manjkajoči izdelki označeni s pričakovanim datumom dostave.

Včasih je izdelek odpravljen ločeno iz drugega skladišča. Če v vaši pošiljki manjka izdelek, prosimo, preberite obvestilo ob dostavi, saj bi v njem moralo biti označeno, če bo katerikoli izdelek odpravljen naknadno. Poleg tega preverite, ali ste dobili dodatno številko za sledenje pošiljke prek e-pošte, saj to pomeni, da je bila druga pošiljka odpravljena.

Če ste prejeli poškodovan paket, prosimo, preverite, ali so vsi izdelki, ki ste jih naročili, v njem. Če katerikoli izdelek manjka, nas, prosimo, o tem čimprej obvestite, da vam lahko priskočimo na pomoč.