Kako lahko vrnem izdelek?

Pogovor v živo

Niste popolnoma zadovoljni ali ste naročili napačno velikost/barvo? Katerikoli nenošeni izdelek (v njegovem izvirnem stanju) lahko vrnete v 28 dneh od prejema vašega naročila in prejeli boste povrnjeno celotno kupnino. To ne vpliva na vašo pravico do vračila izdelkov z napako. Kozmetični izdelki, toaletne potrebščine, nekateri nakit in izdelki z varnostnim pečatom so lahko vrnjeni le, če imajo napako.

Vsa vračila je treba poslati na spodnji naslov:

NEXT PO BOX 1124

BRADFORD

BD 4 6 AU

ENGLAND

Postopek za vračilo je enostaven: uporabite obvestilo za vračila, ki ga prejmete s svojo pošiljko, in sledite naslednjim korakom:

  1. Izberite kodo razloga, zaradi katerega vračate izdelek/-ke.
  2. Odtrgajte izpolnjeno obvestilo o vračilih in ga vstavite v paket, s katerim vračate izdelke (to je izjemno pomembno, saj brez tega ni mogoče izvesti vračila).
  3. Odlepite naslov za vračila in ga prilepite na zunanjo stran paketa, pri tem pa bodite pozorni, da izvirne nalepke ni več videti.
  4. Vrnite svojo pošiljko na poljuben način. Prosimo, zavedajte se, da ne ponujamo brezplačnih vračil. Poštnino plača pošiljatelj, Next ne vrača stroškov. Izdelek, ki ga kupite prek spleta, ni mogoče vrniti v prodajalni Next.
  5. Ohranite dokazilo o vračilu, dokler ne prejmete potrditve, da je bilo vračilo izvršeno. Povračilo boste prejelo v 28 dneh na način, na katerega ste plačali za svoje naročilo.

Če nimate več obvestila o vračilu, nas, prosimo, kontaktirajte, da vam lahko pomagamo.

Za izdelke, ki niso vrnjeni na zgoraj opisani način, mogoče ne boste prejeli povračila, bodo povrnjena po trenutni/zadnji prodajni ceni ali bodo zadržana na Nextu.