Nisem prejel/-a povračila denarja

Pogovor v živo

Ko bo denar povrnjen, boste prejeli potrditveno e-pošto.  Če ste plačali s kartico, prosimo, preverite svoje bančne izpiske od datuma naročila dalje, saj je lahko povračilo denarja prikazano na datum naročila.

Če ste svoje izvirno plačilo opravili s kartico, ki je zdaj pretekla ali preklicana, prosimo, pokličite svojo banko. Vračilo bo vedno opravljeno na način, kot je bilo izvedeno plačilo, in ga ni mogoče poslati na drugo kartico.

Če ste plačali z drugo plačilno metodo, prosimo, kontaktirajte ustreznega izdajatelja/dobavitelja plačila za lociranje povračila.

Prosimo, shranite številko za sledenje vračila, dokler tega ne prejmete - mogoče vas bomo po njih povprašali, če ne bomo prejeli vašega/-ih izdelka/-ov. Če za vračilo niste izbrali storitve sledenja in imate samo račun s pošte, boste morali vložiti prijavo neposredno na pošti.