Kliknite tukaj, da izkoristite več podpore pri dostopnosti do naše spletne strani, na primer bralnike zaslona

Dostava

Dostava na dom

Odlične novice, dostava je trenutno brezplačna za vsa naročila nad 30 €. Za naročila pod 30 morate plačati 3 € za dostavo enega naročila.

Vaše naročilo bo poslano prek storitve DHL Paket ali DHL Express v 5 delovnih dneh*.

Zaradi razpoložljivosti zalog bo mogoče vaše naročilo dostavljeno v več pošiljkah. Prosimo, dovolite nam več časa za dostavo vseh izdelkov.

*Izjeme - zaradi lokalnih praznikov, državnih praznikov v Združenem kraljestvu, vikendov ali razprodaj je lahko vaše naročilo oddano z nekajdnevno zamudo. Prevzem je lahko potreben, če je treba plačati dajatve.


Dodatne informacije glede dostave

Pošiljanje na drug naslov, kot je vpisan v vašem računu, ni mogoče. To vključuje naslov delovnega mesta, poštni predal ali naslov v drugi državi.

Če boste oddali več naročil enega za drugim, lahko prispejo v istem paketu, saj želimo, da jih prejmete čim prej.


Ali mi bodo zaračunane carine?

Glede na vrednost naročila in posebnosti vaše države, vam lahko zaračunajo carino ali uvozne dajatve, ko pošiljka prispe v vašo državo. Kot je navedeno v naših Pogojih in določilih, mora stroške kriti kupec in ne Next.

Ker te stroške določa država in se od naročila do naročila razlikujejo, ne moremo napovedati, kolikšni bojo. Za nadaljnje informacije, prosimo, kontaktirajte lokalno carinsko službo, preden oddate svoje naročilo.

Sami odgovarjate za to, da vsi izdelki, ki jih naročite, ustrezajo državnim predpisom o uvozu.


Informacije o dostavi med razprodajami

V času razprodaj nam za dostavo dovolite 14-21 dni. Datum vaše dostave bo potrjen ob naročilu.

* Odvisno od zaloge, razpoložljivosti kurirske službe in območja/lokacije trgovine. Izjeme so mogoče, preberite pogoje.



Ko je vaše naročilo odpravljeno, boste prejeli e-pošto s številko za sledenje pošiljke.

Da bi lahko sledili svoji pošiljki, kliknite na povezavo v vaši e-pošti in preusmerjeni boste na spletno stran kurirske službe. Če ne morete najti e-pošte s številko za sledenje, prosimo, preverite tudi svojo mapo z neželeno pošto.



Nisem prejel/-a svojega naročila

Enostavno preverite sledenje svoje pošiljke na spletu, tako da kliknete na povezavo v e-pošti, ki smo vam jo poslali. Če je videti, kot da je bila pošiljka dostavljena, vendar niste prejeli ničesar, nam to, prosimo, sporočite, da vam lahko pomagamo.

Če izdelek zamuja, bo odpravljen kot ločena pošiljka, potem ko prejmemo nove zaloge v svoja skladišča. Prosimo, preverite svojo e-pošto o potrditvi naročila, saj bi morali biti manjkajoči izdelki označeni s pričakovanim datumom dostave.


V moji pošiljki manjka izdelek

Če v vaši pošiljki manjka izdelek, bo mogoče prišel z zamudo. v tem primeru bo odpravljen kot ločena pošiljka, potem ko prejmemo nove zaloge v svoja skladišča. Prosimo, preverite svojo e-pošto o potrditvi naročila, saj bi morali biti manjkajoči izdelki označeni s pričakovanim datumom dostave.

Včasih je izdelek odpravljen ločeno iz drugega skladišča. Če v pošiljki manjka izdelek, prosimo, preverite sporočilo ob dostavi ali dokumentacijo pošiljke, mogoče je tam navedeno, da boste izdelek prejeli naknadno. Poleg tega preverite, ali ste dobili dodatno številko za sledenje pošiljke prek e-pošte, saj to pomeni, da je bila druga pošiljka odpravljena.

Če ste prejeli poškodovan paket, prosimo, preverite, ali so vsi izdelki, ki ste jih naročili, v njem. Prosimo, da nas o tem čimprej obvestite, da vam lahko priskočimo na pomoč.


Prejel/-a sem napačen izdelek

Žal nam je, da ste prejeli napačen izdelek oziroma ta ni takšen kot v opisu. Prosimo, da nas o tem čimprej obvestite, da vam lahko priskočimo na pomoč.



Prejel/-a sem izdelek z napako

Zelo nam je žal, da ste prejeli izdelek z napako.

Če ima izdelek ob prejemu vidno napako, nam, prosimo, sporočite podrobnosti napake, preden izdelek vrnete, da vam lahko svetujemo pravilen postopek.


Moj izdelek je postal poškodovan

Zelo nam je žal, da se je izdelek ob uporabi poškodoval.

Prosimo, da nam sporočite podrobnosti napake, preden izdelek vrnete, da vam lahko svetujemo, kako naprej.



Če imate kakšno vprašanje, smo vam nemudoma na voljo prek pogovora v živo. Prosimo, kliknite spodnjo povezavo za začetek.



Če bi želeli govoriti s kom iz naše ekipe, nas, prosimo, pokličite neposredno. Naše linije so odprte 24 ur na dan, 7 dni v tednu.

Telefon:

18280204

Lahko nas najdete tudi na socialnih omrežjih.


Imam pritožbo

Če niste zadovoljni s katerimkoli izmed naših izdekov, vas pozivamo, da nam to sporočite.

Vedno stremimo k temu, da bi bili zadovoljni z nami, zato nas kontaktirajte na enega ali več izmed spodnjih načinov:

Pokličite nas; naše linije so odprte 24 ur na dan, 7 dni v tednu.

Pošljite nam e-pošto na International_Complaints@nextdirect.com

Prosimo, navedite svoje ime, naslov in kontaktno telefonsko številko, da vas lahko pokličemo čimprej, kot ej to mogoče.


Finančne pritožbe

V malo verjetnem primeru, da nam ne bo uspelo rešiti vaše pritožbe neposredno z vami, imate pravico nesoglasje javiti na Platformo za reševanje sporov na spletu EU na http://ec.europa.eu/odr. Če se odločite koristiti to storitev, se, prosimo, med izpolnjevanjem obrazca ODR@next.co.uk poslužite tega e-poštnega naslova Next


Podatki o sedežu

Naslov:

Next Retail LTD

Desford Road

Enderby

Leicester

LE19 4AT

Velika Britanija

Telefon: 18280204

Matična številka podjetja: 4521150.

Številka za DDV: 179 7658 90.

Avtorizira in regulira Financial Conduct Authority, urad za finančni nadzor potrošniške kreditne dejavnosti v UK.

Direktorji:

Lord Wolfson of Aspley Guise

Amanda James

Jane Shields

Tajnik: S.L Anderson


Vračila

Kako lahko vrnem izdelek?

Niste popolnoma zadovoljni ali ste naročili napačno velikost/barvo? Katerikoli nenošeni izdelek (v njegovem izvirnem stanju) lahko vrnete v 28 dneh od prejema vašega naročila in prejeli boste povrnjeno celotno kupnino. To ne vpliva na vašo pravico do vračila izdelkov z napako. Kozmetični izdelki, toaletne potrebščine, nekateri nakit in izdelki z varnostnim pečatom so lahko vrnjeni le, če imajo napako.

Vsa vračila je treba poslati na spodnji naslov:

Next c/o DHL Home Delivery GmbH

Vor der Hecke 980, Tor 100

34355 Staufenberg

Nemčija

Postopek za vračilo je enostaven: uporabite obvestilo za vračila, ki ga prejmete s svojo pošiljko, in sledite naslednjim korakom:

  • Izberite kodo razloga, zaradi katerega vračate izdelek/-ke.
  • Odtrgajte izpolnjeno obvestilo o vračilih in ga vstavite v paket, s katerim vračate izdelke (to je izjemno pomembno, saj brez tega ni mogoče izvesti vračila).
  • Odlepite naslov za vračila in ga prilepite na zunanjo stran paketa, pri tem pa bodite pozorni, da izvirne nalepke ni več videti.
  • Vrnite svojo pošiljko na poljuben način. Prosimo, zavedajte se, da ne ponujamo brezplačnih vračil. Poštnino plača pošiljatelj, Next ne vrača stroškov. Izdelek, ki ga kupite prek spleta, ni mogoče vrniti v prodajalni Next.
  • Ohranite dokazilo o vračilu, dokler ne prejmete potrditve, da je bilo vračilo izvršeno. Povračilo boste prejelo v 28 dneh na način, na katerega ste plačali za svoje naročilo.
  • Če nimate več obvestila o vračilu, nas, prosimo, kontaktirajte, da vam lahko pomagamo.

    Za izdelke, ki niso vrnjeni na zgoraj opisani način, mogoče ne boste prejeli povračila, bodo povrnjena po trenutni/zadnji prodajni ceni ali bodo zadržana na Nextu.



    Da, brezplačnih vračil v tem trenutnu ne ponujamo. Poštnino mora plačati pošiljatelj, Next pa je ne bo povrnil.



    Žal nam je, vendar menjav ne izvajamo. Vendar lahko izdelek vrnete ustrezno z našim Pravilnikom zasebnosti in oddate novo naročilo.



    Kdaj bom prejel/-a povrnjeni denar?

    Takoj ko bodo vračila v našem skladišču, bo denar samodejno povrnjen v 28 dneh (odkar ste odposlali svojo pošiljko z vračili) na način, ki ste ga uporabili za plačilo naročila.

    Ko bo denar povrnjen, boste prejeli potrditveno e-pošto. Če ste plačali s kartico, prosimo, preverite svoje bančne izpiske od datuma naročila dalje, saj je lahko povračilo denarja prikazano na datum naročila.

    Če ste plačali z drugo plačilno metodo, prosimo, kontaktirajte ustreznega izdajatelja/dobavitelja plačila za lociranje povračila.


    Nisem prejel/-a povračila denarja

    Ko bo denar povrnjen, boste prejeli potrditveno e-pošto. Če ste plačali s kartico, prosimo, preverite svoje bančne izpiske od datuma naročila dalje, saj je lahko povračilo denarja prikazano na datum naročila.

    Če ste svoje izvirno plačilo opravili s kartico, ki je zdaj pretekla ali preklicana, prosimo, pokličite svojo banko. Vračilo bo vedno opravljeno na način, kot je bilo izvedeno plačilo, in ga ni mogoče poslati na drugo kartico.

    Če ste plačali z drugo plačilno metodo, prosimo, kontaktirajte ustreznega izdajatelja/dobavitelja plačila za lociranje povračila.

    Prosimo, shranite številko za sledenje vračila, dokler tega ne prejmete - mogoče vas bomo po njih povprašali, če ne bomo prejeli vašega/-ih izdelka/-ov. Če za vračilo niste izbrali storitve sledenja in imate samo račun s pošte, boste morali vložiti prijavo neposredno na pošti.



    Izgubil/-a sem svoje obvestilo o vračilu

    Ne skrbite, če nimate več obvestila o vračilih, ki je bilo priloženo vaši pošiljki, lahko vam pošljemo novega prek e-pošte. Izdelke morate vrniti skupaj z obvestilom o vračilih, da bi se izognili težavam pri obdelavi vašega vračila.



    Če imate kakšno vprašanje, smo vam nemudoma na voljo prek pogovora v živo. Prosimo, kliknite spodnjo povezavo za začetek.



    Če bi želeli govoriti s kom iz naše ekipe, nas, prosimo, pokličite neposredno. Naše linije so odprte 24 ur na dan, 7 dni v tednu.

    Telefon:

    18280204

    Lahko nas najdete tudi na socialnih omrežjih.


    Imam pritožbo

    Če niste zadovoljni s katerimkoli izmed naših izdekov, vas pozivamo, da nam to sporočite.

    Vedno stremimo k temu, da bi bili zadovoljni z nami, zato nas kontaktirajte na enega ali več izmed spodnjih načinov:

    Pokličite nas; naše linije so odprte 24 ur na dan, 7 dni v tednu.

    Pošljite nam e-pošto na International_Complaints@nextdirect.com

    Prosimo, navedite svoje ime, naslov in kontaktno telefonsko številko, da vas lahko pokličemo čimprej, kot ej to mogoče.


    Finančne pritožbe

    V malo verjetnem primeru, da nam ne bo uspelo rešiti vaše pritožbe neposredno z vami, imate pravico nesoglasje javiti na Platformo za reševanje sporov na spletu EU na http://ec.europa.eu/odr. Če se odločite koristiti to storitev, se, prosimo, med izpolnjevanjem obrazca ODR@next.co.uk poslužite tega e-poštnega naslova Next


    Podatki o sedežu

    Naslov:

    Next Retail LTD

    Desford Road

    Enderby

    Leicester

    LE19 4AT

    Velika Britanija

    Telefon: 18280204

    Matična številka podjetja: 4521150.

    Številka za DDV: 179 7658 90.

    Avtorizira in regulira Financial Conduct Authority, urad za finančni nadzor potrošniške kreditne dejavnosti v UK.

    Direktorji:

    Lord Wolfson of Aspley Guise

    Amanda James

    Jane Shields

    Tajnik: S.L Anderson


    Plačila

    Plačate lahko na katerikoli način, ki je naveden tukaj:

    Visa, Mastercard, American Express, Maestro in PayPal.

    Vašo varnost zelo resno jemljemo, zato smo investirali v najnovejšo tehnologijo, ki zakodira informacije, ki so nam poslane.

    Kreditne in debetne kartice morajo biti registrirane na naslov računa. Podatki kartic preverja tretja oseba, izdelki pa so odpravljeni, ko je bila pridobljena avtorizacija. Prosimo, prepričajte se, da izdajatelj vašo kartico odobril za mednarodna plačila.

    Žal nam je, vendar ne moremo sprejeti plačil s kartic, ki jim bo v naslednjih petih dneh potekla veljavnost, ali plačil s predplačniških kartic.

    Darilnih bonov, kupljenih v ZK, ni mogoče uporabiti v tujini.



    Žal nam je, prek spleta ni mogoče plačati z darilnim bonom. Darilne bone je mogoče kupiti in uporabljati samo v ZK.



    Želim posodobiti moje shranjene kartice

    Enostavno pojdite na Moj račun in izberite možnosti Uredi shranjene kartice. Izberite kartico, ki jo želite posodobiti, in zagledali boste zaslon Uredi kartico.


    Brisanje shranjene kartice

    Enostavno pojdite na Moj račun in izberite možnosti Uredi shranjene kartice. Izberite kartico, ki jo želite izbrisati, in kliknite možnost Izbriši kartico. Ta bo nemudoma odstranjena z vašega računa.



    Ne morem izvršiti plačila

    Nekatere banke zahtevajo nadaljnje varnostno preverjanje, preden dovolijo obdelavo plačila s kartico. Če je vaša kartica zavrnjena pri plačilu, prosimo, kontaktirajte svojo banko neposredno, da vam svetuje, kako nadaljevati.

    Če uporabljate PayPal, prosimo, najprej preverite pri njih, preden kontaktirate nas.


    Ali je bilo moje plačilo sprejeto?

    Preverite, ali ste prejeli našo potrditveno e-pošto. To bi morali prejeti takoj, ko ste oddali naročilo.

    Če potrditvene e-pošte niste prejeli v uri po oddaji naročila, nas pokličite, da preverimo status vašega plačila.



    Če ne živite več v ZK in bi radi plačali svoj račun Next ZK, lahko to storite prek spletnega bančništva. Za več informacij, prosimo, obiščite https://help.next.co.uk/Section.aspx?ItemId=10389.



    Če imate kakšno vprašanje, smo vam nemudoma na voljo prek pogovora v živo. Prosimo, kliknite spodnjo povezavo za začetek.



    Če bi želeli govoriti s kom iz naše ekipe, nas, prosimo, pokličite neposredno. Naše linije so odprte 24 ur na dan, 7 dni v tednu.

    Telefon:

    18280204

    Lahko nas najdete tudi na socialnih omrežjih.


    Imam pritožbo

    Če niste zadovoljni s katerimkoli izmed naših izdekov, vas pozivamo, da nam to sporočite.

    Vedno stremimo k temu, da bi bili zadovoljni z nami, zato nas kontaktirajte na enega ali več izmed spodnjih načinov:

    Pokličite nas; naše linije so odprte 24 ur na dan, 7 dni v tednu.

    Pošljite nam e-pošto na International_Complaints@nextdirect.com

    Prosimo, navedite svoje ime, naslov in kontaktno telefonsko številko, da vas lahko pokličemo čimprej, kot ej to mogoče.


    Finančne pritožbe

    V malo verjetnem primeru, da nam ne bo uspelo rešiti vaše pritožbe neposredno z vami, imate pravico nesoglasje javiti na Platformo za reševanje sporov na spletu EU na http://ec.europa.eu/odr. Če se odločite koristiti to storitev, se, prosimo, med izpolnjevanjem obrazca ODR@next.co.uk poslužite tega e-poštnega naslova Next


    Podatki o sedežu

    Naslov:

    Next Retail LTD

    Desford Road

    Enderby

    Leicester

    LE19 4AT

    Velika Britanija

    Telefon: 18280204

    Matična številka podjetja: 4521150.

    Številka za DDV: 179 7658 90.

    Avtorizira in regulira Financial Conduct Authority, urad za finančni nadzor potrošniške kreditne dejavnosti v UK.

    Direktorji:

    Lord Wolfson of Aspley Guise

    Amanda James

    Jane Shields

    Tajnik: S.L Anderson



    moj račun

    Ustvariti račun je zelo preprosto: enostavno kliknite na 'Moj račun in izberite 'Nove stranke' ter vnesite svoje podatke. Prosimo, zavedajte se, da se ne morete registrirati z slovenskimi znaki, ampak samo s standardnimi angleškimi.

    Prosimo, prepričajte se, da je vaš račun registriran na vaše ime in da se naslov za dostavo ujema z naslovom za izdajo računa na vaši kreditni ali debetni kartici.



    Kliknite na 'Moj račun', vnesite svoj e-poštni naslov in geslo, ki ste ga vnesli ob odpiranju svojega računa, ter kliknite na "Prijavi se"

    Pozabljeno geslo je pogost pojav. Če se ne morete spomniti svojega gesla, kliknite na 'Pozabljeno geslo' in sledite navodilom.

    Za vas bomo ustvarili začasno geslo, ki ga bomo poslali na vaš registrirani e-poštni naslov.

    Da bi bilo vaše geslo varnejše:

  • Uporabite črke, številke in simbole
  • Uporabite kombinacijo ali znake, ki jih ni mogoče najti v slovarju
  • Naj bo dolgo. Next dovoljuje 6-12 znakov dolga gesla; daljše, kot je geslo, varnejše je
  • Uporabite besede in stavke, ki jih drugi ljudje ne morejo uganiti
  • Izogibajte se svojemu imenu ali rojstnemu datumu
  • Ne ponavljajte znakov ali uporabljajte sekvenc. Na primer '12345678' ali 'querty'


  • Svoje naslov, telefonsko številko in e-poštni naslov lahko spremenite v računu, tako da kliknete na 'Moj račun' in nato 'Uredi svoje podatke'.

    Če ste se pred kratkim preselili, se prepričajte, da ste spremenili svoje podatke, preden oddate naročilo.

    Ker naročila hitro obdelamo, po oddaji naročila vašega naslova ne moremo več spremeniti. Naročila, oddana pred posodobitvijo vašega naslova, bodo dostavljena na naslov, prikazan v vaši potrditveni e-pošti.

    Če bi želeli spremeniti ime na vašem računu, nas, prosimo, kontaktirajte.



    Če se ne morete spomniti svojega gesla, kliknite na 'Pozabljeno geslo' in sledite navodilom. Za vas bomo ustvarili začasno geslo, ki ga bomo poslali na vaš registrirani e-poštni naslov.

    Če boste geslo vnesli nepravilno 3-krat, boste pozvani, da pred nadaljevanjem vnesete edinstveno kodo, prikazano na vašem zaslonu.



    Kako lahko spremenim svoje geslo?

    Prijavite se v  'Moj račun' in izberite povezavo 'Ponastavi geslo'.

    Za vas bomo ustvarili začasno geslo, ki ga bomo poslali na vaš registrirani e-poštni naslov.



    Zapiranje računa

    Zelo nam je žal, da želite zapreti svoj račun. Prosimo, prepričajte se, da ste prejeli vsa naročila in vsa odprta vračila, preden nas zaprosite za zaprtje računa.



    Če bi želeli posodobiti marketinške informacije, ki vam jih pošiljamo, se prijavite v Moj račun, obkljukajte/izbrišite kljukico pod Komunikacijske preference in kliknite Posodobi.

    Lahko se tudi odjavite na koncu zadnje promocijske e-pošte. Zgolj kliknite na povezavo Opt out in izberite Odjava.

    Če se odjavite od prejemanja naše marketinške e-pošte, ne boste več prejemali informacij o najnovejših ponudbah, znižanjih in kdaj bo na naši spletni strani nova Nextova razprodaja.

    Mogoče bo trajalo nekaj dni, da se naši arhivi posodobijo, zato ne skrbite, če boste medtem prejeli še kakšno našo e-pošto.


    Kaj je pravica do pozabljenja?

    Pravica do pozabljenosti je pravica v skladu z Uredbo o splošnih podatkih o varstvu podatkov (GDPR), ki posamezniku omogoča, da zahteva izbris ali odstranitev njegovih osebnih podatkov, kadar ni nobenega razloga za njihovo nadaljnjo obdelavo.

    Če uveljavljate svojo pravico, da ste pozabljeni, boste morali ponovno posredovati svoje osebne podatke, če boste želeli odpreti račun.

    Če želite še naprej nakupovati pri nas in bi radi prenehali prejemati marketinški material, lahko svoj račun pustite odprt in preprosto spremenite svoje kontaktne nastavitve z:

  • Vpišite se v Moj račun s svojim geslom
  • Izberite Spremeni podatke
  • Izberite Kontaktni podatki
  • Veliko nastavitev računa lahko upravljate, ko ste prijavljeni v račun na spletni strani Next.

    Če želite prenehati prejemati revije, to lahko storite tako, da stopite v stik z našo Službo za pomoč strankam na 018280204*, ki vam bo pomagala pri nadaljevanju.

    Naša Služba za pomoč strankam vam lahko pomaga tudi, če želite zapreti svoj račun.

    *Glede stroškov kontaktirajte svojega dobavitelja storitev


    Kako se prijavim, da postanem pozabljen/-a?

    Pravica do pozabljenja ne more veljati, če obstaja razlog, zakaj bi morali še naprej obdržati ali obdelovati vaše osebne podatke; če pa boste izpolnili naslednja merila, bomo vaše osebne prepoznavne podatke odstranili iz naših operativnih baz podatkov:

  • Plačila za vse neporavnane obveznosti in/ali naročila morajo biti izvedena in počiščena.
  • Ne sme biti naročil, ki čakajo na ali so v postopku odprave.
  • Prosimo, upoštevajte, da če boste pozabljeni, to ne bo odstranilo nobenih kreditnih iskanj ali posodobitev, ki bi lahko bile narejene v vaši kreditni datoteki, saj jih vodijo referenčne agencije tretjih oseb; vendar bomo kreditne referenčne agencije obvestili, da je bil račun zaprt.

    Če bi še vedno želeli biti pozabljeni, vam moramo samo izpolniti obrazec za zahtevo, ki ga lahko zdaj natisnete tako, da kliknete tukaj ali kontaktirate našo službo za pomoč strankam na 018280204*, katera vam lahko pošlje obrazec. Ko prejmemo vašo zahtevo, bomo ocenili, ali vas bomo v celoti pozabili ali odstranili vaše osebne podatke iz naših operativnih podatkovnih baz.

    Obračunavanje morebitnih neporavnanih obveznosti se lahko izvede kadarkoli; ne zahtevamo najprej pozabljenega zahtevka; vendar pa lahko traja dlje, da vas pozabimo, če čakamo na prejeta plačila. Vaš račun bo zaprt kot del postopka pravice za pozabljenje.

    Svojo zahtevo lahko pošljete po pošti na:

    Ta obrazec nam lahko pošljete na:

    Next Retail Ltd

    Gedding Road

    Leicester

    LE5 5DW

    Ali obrazec pošljete po e-pošti na:

    RTBF@next.co.uk

    Ko bomo prejeli izpolnjen obrazec, vas bomo kontaktirali v 30 dneh in vas obvestili o rezultatih naše ocene ter potrdili, katere ukrepe bomo sprejeli zatem.

    *Glede stroškov kontaktirajte svojega dobavitelja storitev


    Kako boste odstranili moje osebne podatke?

    Postopek odstranitve vaših osebnih podatkov pomeni odstranitev iz naših operativnih podatkovnih baz in shranitev ene kopije na varno lokacijo. Dostop do vaših osebnih podatkov je nadzorovan in omejen na našega pooblaščenca za varstvo podatkov, ki ga lahko hranite za največ 6 let od trenutka, ko je bil račun zaprt; po tem času bo trajno izbrisan iz vseh naših arhivov.

    Shranitev vaših osebnih podatkov na varno lokacijo, nam bo preprečilo prepoznati, kdo ste, in uporabo ali obdelavo vaših osebnih podatkov v prihodnosti; vendar bomo še vedno lahko stopili v stik z vami, če je to zakonsko zahtevano, npr. če je bil izdelek, ki ste ga naročili pri nas, je bil preklican zaradi zdravstvenih in varnostnih razlogov ali če nas želite kontaktirati zaradi poizvedbe ali pritožbe.

    Preden lahko vaše osebne podatke shranimo na varno lokacijo, je treba vse neporavnane račune poravnati, vsa naročila morajo biti izpolnjena in, če imate račun, mora biti račun zaprt.

    Vse neporavnane obveznosti lahko poravnate kadarkoli, ravno tako zaprete svoj račun; vaše zahteve za pozabljenje ne potrebujemo pred tem; vseeno lahko traja dlje, da ste pozabljeni, če čakamo na vaše plačilo ali zaprtje računa.


    Kako dolgo bo trajalo?

    Ko prejmemo vašo pisno zahtevo, vas bomo kontaktirali v roku 30 dni, da potrdimo, da smo prejeli vašo zahtevo in začeli postopek; vendar se bomo potrudili to storiti čim prej.

    V potrditvi, ki vam jo bomo poslali, vas bomo obvestili, kako dolgo naj bi trajalo obdelovanje vaše zahteve.

    Preden lahko vaše osebne podatke shranimo na varno lokacijo, je treba vse neporavnane račune poravnati, vsa naročila morajo biti izpolnjena in, če imate račun, mora biti račun zaprt.

    Vse neporavnane obveznosti lahko poravnate kadarkoli, ravno tako zaprete svoj račun; vaše zahteve za pozabljenje ne potrebujemo pred tem; vseeno lahko traja dlje, da ste pozabljeni, če čakamo na vaše plačilo pred zapiranjem računa.


    Katere moje podatke imate za pozabiti?

    Ko ste se registrirali, smo vas povprašali po nekaterih osebnih podatkih, vključno z vašim imenom, naslovom, registriranim e-poštnim naslovom in telefonsko številko, da lahko preverimo, kdo ste, ter, če odpirate račun s kreditno možnostjo, izvedli kreditno poizvedbo.

    V času ko ste prijavljeni pri nas, moramo obdržati vaše osebne podatke, da vam lahko pošiljamo poštne pošiljke in izpolnjujemo vaša naročila.

    Pomembno je, da upoštevate, da če uveljavljate svojo pravico, do pozabljenja, to ne bo odstranilo nobenih kreditnih iskanj ali posodobitev, ki bi lahko bile narejene v vaši kreditni datoteki, saj jih vodijo kreditne agencije tretjih oseb.


    Če imate kakšno vprašanje, smo vam nemudoma na voljo prek pogovora v živo. Prosimo, kliknite spodnjo povezavo za začetek.



    Če bi želeli govoriti s kom iz naše ekipe, nas, prosimo, pokličite neposredno. Naše linije so odprte 24 ur na dan, 7 dni v tednu.

    Telefon:

    18280204

    Lahko nas najdete tudi na socialnih omrežjih.


    Imam pritožbo

    Če niste zadovoljni s katerimkoli izmed naših izdekov, vas pozivamo, da nam to sporočite.

    Vedno stremimo k temu, da bi bili zadovoljni z nami, zato nas kontaktirajte na enega ali več izmed spodnjih načinov:

    Pokličite nas; naše linije so odprte 24 ur na dan, 7 dni v tednu.

    Pošljite nam e-pošto na International_Complaints@nextdirect.com

    Prosimo, navedite svoje ime, naslov in kontaktno telefonsko številko, da vas lahko pokličemo čimprej, kot ej to mogoče.


    Finančne pritožbe

    V malo verjetnem primeru, da nam ne bo uspelo rešiti vaše pritožbe neposredno z vami, imate pravico nesoglasje javiti na Platformo za reševanje sporov na spletu EU na http://ec.europa.eu/odr. Če se odločite koristiti to storitev, se, prosimo, med izpolnjevanjem obrazca ODR@next.co.uk poslužite tega e-poštnega naslova Next


    Podatki o sedežu

    Naslov:

    Next Retail LTD

    Desford Road

    Enderby

    Leicester

    LE19 4AT

    Velika Britanija

    Telefon: 18280204

    Matična številka podjetja: 4521150.

    Številka za DDV: 179 7658 90.

    Avtorizira in regulira Financial Conduct Authority, urad za finančni nadzor potrošniške kreditne dejavnosti v UK.

    Direktorji:

    Lord Wolfson of Aspley Guise

    Amanda James

    Jane Shields

    Tajnik: S.L Anderson



    Nakupovanje pri Nextu

    Če želite oddati naročilo, morate imeti najprej odprt Nextov račun. Če ste že naša stranka, lahko vnesete registrirani e-poštni naslov in geslo ter se prijavite, preden začnete s svojim naročilom.

    Če želite oddati naročilo, zgolj kliknite na izdelek, izberite velikost in kliknite Dodaj v košarico. Če poznate številko izdelka, jo lahko vnesete v iskalno vrstico ali uporabite našo storitev Hitra prodajalna. Po naših kategorijah lahko pobrskate tudi s pomočjo spustnih menijev na vrhu strani.

    Ko ste končali z nakupovanjem, v svoji nakupovalni košarici izberite Pojdi na plačilo.

    Če še nimate računa na Nextu, ne skrbite - lahko si ga ustvarite ob plačilu.

    Takrat lahko izberete želeni način plačila in zaključite z naročilom.

    Ko bo naročilo obdelano, vam bomo poslali potrditveno e-pošto na vaš registrirani e-poštni naslov: to lahko traja nekaj ur. Ne pozabite preveriti tudi svoje mape za neželeno pošto.

    Če želite oddati svoje naročilo prek telefona, smo vam na voljo 24 ur na dan, 7 dni na teden. Prek telefona lahko sprejmemo samo naročila, za katera boste plačali s kreditno ali debetno kartico. Naslov za račun na vaši debetni ali kreditni kartici se mora ujemati z vašim naslovom za dostavo.



    Ne morem zaključiti naročila

    Če ne morete nadaljevati s plačilom, prosimo, preverite, da v vaši nakupovalni košarici ni razprodanih izdelkov. Te enostavno odstranite, preden nadaljujete z oddajo vašega naročila. Zelo nam je žal, v tem trenutku ni mogoče prednaročiti ali rezervirati izdelkov.



    Ali lahko spremenim svoje naročilo?

    Vaša naročila obdelamo hitro, zato da lahko vaši izdelki čimprej prispejo. To pomeni, da naročila ni mogoče spremeniti, ko ste ga enkrat oddali.

    Edina izjema od tega je, če želite preklicati izdelek, ki zamuja. Prosimo, kontaktirajte nas, da vam lahko pomagamo glede tega.

    Ko ste prejeli svoje naročilo, izdelke, prosimo, preglejte. Če se vam zdi, da niso primerni, jih vrnite za povračilo denarja na način, ki vam je najljubši. Prosimo, pomnite: poštnino mora plačati pošiljatelj, Next pa je ne bo povrnil.



    Izdelke v svoji košarici lahko shranite tako, da kliknete gumb shrani za pozneje. To je mogoče storiti samo za izdelke s polno ceno. Možnost shrani za pozneje ni mogoča med razprodajami.



    Občasno svojim strankam pošljemo promocijske kode. Da prejmete svoj popust, zgolj vnesite kodo v okvirček Promocijska koda, ko boste plačevali. Ta koda je sestavljena iz kombinacije črk in številk.

    Če promocijska koda ne deluje, se, prosimo, prepričajte, da je bila pravilno vnešena. Vse promocijske kode morajo biti vnešene z velikimi tiskanimi črkami, natančno tako, kot so zapisane v vaši brošuri, promocijski kartici ali v e-pošti. Promocijski popust bo uveljavljen, tik preden bo plačilo sprejeto.

    Vse pogoje in datume poteka veljavnosti je mogoče najti v naših Pogojih in določilih.



    Žal nam je, vendar na vašem računu si ni mogoče ogledati zgodovine nakupov. Preverite svojo e-pošto s potrditvijo naročila: ta bi morala vsebovati podatke o vseh izdelkih, ki ste jih naročili, in njihove predvidene datume dostave.

    Če niste prejeli potrditvene e-pošte v 24 urah, odkar ste oddali naročilo, a vam je bilo za to zaračunano, nas, prosimo, o tem obvestite, da lahko za vas preverimo, kje je težava.



    Ali je bilo moje naročilo sprejeto?

    Če niste prepričani, ali je bilo vaše naročilo obdelano, prosimo, preverite, ali ste prejeli našo potrditveno e-pošto. To bi morali prejeti takoj, ko ste oddali naročilo.

    Če potrditvene e-pošte niste prejeli v uri po oddaji naročila, nas pokličite, da to preverimo.



    Če pričakujemo novo pošiljko, bo v spustnem meniju prikazan približen datum, na primer "Naročite zdaj za dostavo v 1-2 tednih".

    Našo spletno stran redno posodabljamo z najnovejšimi pridobitvami, takoj ko prejmemo zaloge. Ali pa poiščite odlično alternativo!



    Zelo nam je žal, vendar kataloga ali brošure ni mogoče naročiti. V naši obširni ponudbi lahko nakupujete prek spleta.

    Občasno vseeno pošiljamo marketinški material, zato se prepričajte, da ste naročeni na to možnost, v Moj račun.



    V skladu z uredbo o potrošniških pogodbah (Consumer Contracts Regulations 2013) imate pravico do odpovedi in vračila naročila. Če želite odpovedati/vrniti naročilo, nas morate o tem obvestiti v roku 14 dni (začenši z dnevom, potem ko prejmete blago), nato pa imate na voljo 14 dni, da izdelke vrnete.

    Prosimo, zavedajte se, da pravica do odpovedi naročila ne velja za določene izdelke, ki jih ponujamo: prosimo, glejte Pogoji poslovanja za nadaljnje informacije.

    O tem, da želite odpovedati naročilo, nas morate obvestiti v roku 14 dni po prejemu izdelkov, za izdelke pa morate primerno skrbeti in jih ne smete uporabljati.

    O odpovedi nas lahko obvestite prek e-pošte.

    Izdelke nam morate vrniti v originalni embalaži, kjer je to mogoče, v roku 14 dni po vašem obvestilu, da želite odpovedati naročilo.

    *Na voljo smo 24 ur na dan, 7 dni v tednu.



    Če imate kakšno vprašanje, smo vam nemudoma na voljo prek pogovora v živo. Prosimo, kliknite spodnjo povezavo za začetek.



    Če bi želeli govoriti s kom iz naše ekipe, nas, prosimo, pokličite neposredno. Naše linije so odprte 24 ur na dan, 7 dni v tednu.

    Telefon:

    18280204

    Lahko nas najdete tudi na socialnih omrežjih.


    Imam pritožbo

    Če niste zadovoljni s katerimkoli izmed naših izdekov, vas pozivamo, da nam to sporočite.

    Vedno stremimo k temu, da bi bili zadovoljni z nami, zato nas kontaktirajte na enega ali več izmed spodnjih načinov:

    Pokličite nas; naše linije so odprte 24 ur na dan, 7 dni v tednu.

    Pošljite nam e-pošto na International_Complaints@nextdirect.com

    Prosimo, navedite svoje ime, naslov in kontaktno telefonsko številko, da vas lahko pokličemo čimprej, kot ej to mogoče.


    Finančne pritožbe

    V malo verjetnem primeru, da nam ne bo uspelo rešiti vaše pritožbe neposredno z vami, imate pravico nesoglasje javiti na Platformo za reševanje sporov na spletu EU na http://ec.europa.eu/odr. Če se odločite koristiti to storitev, se, prosimo, med izpolnjevanjem obrazca ODR@next.co.uk poslužite tega e-poštnega naslova Next


    Podatki o sedežu

    Naslov:

    Next Retail LTD

    Desford Road

    Enderby

    Leicester

    LE19 4AT

    Velika Britanija

    Telefon: 18280204

    Matična številka podjetja: 4521150.

    Številka za DDV: 179 7658 90.

    Avtorizira in regulira Financial Conduct Authority, urad za finančni nadzor potrošniške kreditne dejavnosti v UK.

    Direktorji:

    Lord Wolfson of Aspley Guise

    Amanda James

    Jane Shields

    Tajnik: S.L Anderson



    Pogoji in določila

    Pogoji poslovanja

    Potrdite zamenjavo države

    Ste prepričani, da želite zapustiti to stran?

    Če zapustite to stran,
    boste izgubili svojo nakupovalno košarico in njeno vsebino.

    Prekliči